Ahad, 13 Oktober 2013

13hb Oktober 2013

13hb Oktober 2013, jam 5.00 pagi yang mengerikan!!

Terjaga dari mimpi terdengar alarm jam telefonku berbunyi...auwww ouchhh....tetiba.....aku terdengar satu suara yang cukup mengerikan....

heee....heee....hee... bunyi seperti Cik Pon (nama samaran bagi "PONTIANAK"!).

Aku ketakutan dan cuak dowh!!! aku cubit-cubit lenganku...aku sangka aku sedang bermimpi... auwh ...  oowhhhh...ouchhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh... rupa-rupanya tidak....

Kedengaran bunyi itu seperti di taman tasik kawasan perumahan yang aku duduki ini!!
Nasib baik laaaaaaaaaa suami aku tido disebelah aku......
Kalau tidak aku dah menjerit ketakutan.....

aku harap malam ini aku tak dapat mendengarinya lagi!!

Kalau tidak aku sendiri yang akan jadi Ghostbuster malam ini!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan